بوستر پمپ در موارد مصرف مسکونی

مردم دوست دارند هنگام دوش گرفتن فشار آبی مداوم باشد. ما نمی توانیم تشخیص دهیم که چرا چنین است ، اما بگذارید آن را به عنوان یک فرض تصور کنیم. عدم وجود فشار کافی آب شستشوی ظروف را دشوار می کند. علت مکرر فشار کم آب در اقامتگاهها شامل آب سازی سخت است که باعث رسوب کلسیم می شود. سیستم های قدیمی تر با لوله های فولادی گالوانیزه می توانند ذرات زنگ یا سایر ذرات تولید کنند ، اگرچه این مورد در PVC های مدرن یا لوله کشی های مس کمتر رایج است. تغییر الگوهای مصرف آب در طول زمان ، ناشی از افزایش جمعیت یا وسایل بیشتر در مصرف آب می تواند در کاهش فشار نقش داشته باشد. یک تکنسین بوستر پمپ می گوید: "آنچه ما بسیار زیاد می بینیم این است که افراد در حال دستکاری مجدد حمام خود هستند تا چیزی را مانند یک سر دوش اضافی یا سمپاش بدان اضافه کنند." "این به عنوان یک قطعه آب اضافی در خانه شما به حساب می آید که مردم فراموش می کنند که این خود می تواند در محاسبات نقش داشته باشد."

بوستر پمپ

 

 

 

گردش آب چاه برای افرادی که به سیستم های چاه برای آب آشامیدنی خود تکیه می کنند ، بوستر پمپ ها می توانند با یک پمپ چاه ، هماهنگ باشند. پمپ چاه ممکن است از قدرت کافی برای انتقال آب به محل سکونت برخوردار باشد ، اما ممکن است به اندازه کافی جریان آب در سیستم را به لامپ ها منتقل نکند. یک پمپ چاه ممکن است نتواند به اندازه مناسب به سفره آب برسد.

آبپاش چمن در صورت داشتن سیستم آبپاش چمن داخلی ، احتمالاً برای رسیدن به هر قسمت از چمن خود به فشار زیادی احتیاج دارید. بوستر پمپ در سیستم آبپاش می تواند اطمینان حاصل کند که هر منطقه بدون تغذیه وسایل فشار در خانه شما به خوبی تغذیه می شود.

 

بوستر پمپ در موارد مصرف تجاری

بیایید بگوییم که شما مالک یا مدیر ساختمان برای یک آپارتمان پنج طبقه هستید. دو طبقه اول دارای فشار آب زیادی هستند ، طبقه سوم و چهارم فشار خنثی می گیرند و در طبقه پنجم آب به سختی از شیر آب می آید. مانند مثال آب چاه ، ارتفاع می تواند فشار را از بین ببرد. آبیاری ، آب حیات هر نوع کشاورزی ، اعم از خانوادگی یا صنعتی است. فقدان فشار کافی آب فقط یک ناراحتی جزئی نیست ، بلکه یک ضرر واقعی از نظر پول ، زمان و بازده کلی است. بسیاری از مزارع دارای بوستر پمپ برای حفظ فشار آب مداوم و کاهش شکاف ها هستند. بوستر پمپ ها می توانند انتخاب مناسبی برای شما و برنامه شما باشند ، اما مهم است که در مورد هزینه ، مکان و نصب آن را در نظر داشته باشید. به طور طبیعی ، یک پمپ تقویت کننده فشار آب به هزینه های الکتریکی اضافه می کند و باید مستقیماً به یک سوکت وصل شود یا روی یک مدار اختصاصی اجرا شود. فراموش نکنید که در هنگام نصب بوستر پمپ ، مخزن فشار را فاکتور دهید. این که آیا شما قصد دارید بوستر پمپ را خود نصب کنید یا یک لوله کش با تجربه استخدام کنید ، عامل هزینه قطعات و لوازم جانبی تعویض مانند اتصالات لوله ، آجیل ، شیرآلات ، دستگاه فشارسنج و غیره است که بخرید یک تقویت کننده "همه در یک" در نظر بگیرید. بسته سیستم که شامل پمپ ، موتور ، شیر چک ، سوئیچ فشار و مخزن فشار در یک واحد مناسب است.

منبع : بامین تهویه