7 نکته در مورد نحوه نصب بوستر پمپ

1. منبع کم فشار آب را تعیین کنید

قبل از خرید بوستر پمپ ، باید اطمینان حاصل کنید که فشار کم خانه شما ناشی از مشکلات جدی تری نیست. گرفتگی لوله ها یکی از دلایل اصلی کاهش فشار آب در خانه های قدیمی تر است. این می تواند ناشی از سالها استفاده ، خوردگی لوله یا رسوب باشد. اگر فشار کم آب فقط بخش کوچکی از خانه شما را تحت تأثیر قرار دهد ، ممکن است شما گرفتگی لوله داشته باشید. عوامل دیگری مانند نشت و ارتفاع ساختمان نیز ممکن است علت کم فشار بودن آب شما باشد.

بوستر پمپ

2.اگر در شهر زندگی می کنید و خانه همسایه شما دارای فشار کم است ، ممکن است مسئله در مورد توزیع آب شهر باشد. این شهر معمولاً می تواند فشار آب ورودی خانه شما را بخواند. اگر زیر 30 PSI باشد ، خرید بوستر پمپ می تواند بسیار مفید باشد.

قبل از نصب بوستر پمپ ، باید قوانین خود را در مورد لوله کشی محلی بررسی کنید. برخی از شهرها برای تکمیل کار توسط یک لوله کش معتبر نیاز به کار دارند. همچنین باید بررسی کنید که آیا شهر برای نصب خود به لوازم جانبی دیگری نیاز دارد ، مانند شیر دوگانه چک یا کاهش دهنده فشار.

3. برای نصب آماده شوید

قبل از شروع نصب ، از خاموش بودن آب اطمینان حاصل کنید. تمام آبهای لوله های خود را حتی در مخزن آب خود تخلیه کنید. اگرچه شیرهای خود را باز کنید. شما باید قبل و بعد از نصب هوا را آزاد کنید.

4. لوله های اصلی آب

نصب بوستر پمپ نیاز به چند برش در قسمت اصلی آب دارد. اگر سختی گیر دارید ، حتماً بوستر پمپ را در جایی بین سختی گیر و کنتور آب قرار دهید. اکثر بوستر پمپ ها ، به دور از هوای مناسب ، به نصب داخلی نیز احتیاج دارند.

بوستر پمپ را به حالت دائمی آن بکشید تا اندازه گیری کنید که باید برش خود را روی آب اصلی چطور انجام دهید. قبل از ایجاد بریدگی های خود ، حتماً لوله را با کاغذ گلگیر پاک کنید. این اطمینان حاصل می کند که اتصالات می توانند به اندازه کافی لوله را گیر کنند. با در نظر گرفتن هرگونه اتصالات زاویه 90 درجه ، برش را به صورت دقیق درست کنید. برش دیگری ایجاد کنید که در آن لوله خروجی تقویت کننده به قسمت اصلی آب وصل شود.

5. مطمئن شوید که شیر خود را RPZ نصب کرده یا مجدداً نصب کنید

مشخص نیست که به برخی از وسایل جلوگیری از جریان برگشتی در یک خانه احتیاج نداشته باشید ، ساختمان تجاری متصل به آن است. مطمئن شوید که RPZ نصب شده و یا دوباره نصب کنید. اگر خطرات لازم برای تامین آب شهر را ندارید. وقتی لوله ها و اتصالات را نصب می کنید ، ایده خوبی است که در صورت استفاده از دستگاه فشار سنج ، لوله های خروجی را نصب کنید. این به شما امکان می دهد PSI را وارد خانه خود کنید و متناسب با آن تنظیم کنید.

وقتی لوله ها و لوازم جانبی را نصب کردید ، قبل از لحیم کاری ، بندهای نخ را در نوار تفلون یا درزگیر مشترک لوله بپیچید. از آنجا که اتصالات را لحیم می کنید ، می توانید به جای نوار از ترکیب استفاده کنید.

6. با برق کار تماس بگیرید (در صورت لزوم)

برای تعیین نیازهای الکتریکی بوستر پمپ خود ، راهنمای کاربر را بررسی کنید. بیشتر واحدها به یک مدار GFCI اختصاصی احتیاج دارند. بهتر است برای نصب دقیق مدار ، از یک برقکار استفاده کنید. اگر واحد شما دارای سیم زمینی است و شما در حال حاضر یک خروجی GFCI دارید ، می توانید به سادگی وصل شوید و حرکت کنید.

7. فشار آب را آزمایش کنید

پس از اتمام نصب ، شیر اصلی آب را باز کنید. قبل از خاموش کردن شیرهای آب ، اجازه دهید هوا بیش از حد برای چند دقیقه از طریق لوله ها عبور کند. فشار آب را با فشارسنجی که نصب کرده اید بررسی کنید. بسته به اندازه خانه شما ، می خواهید حدود 50-69 PSI باشد. حداکثر مطلق باید 75 باشد زیرا 80 PSI می تواند لوله های شما را خراب کند.

فشار کم آب لزوماً به معنای این نیست که شما نمی توانید از حمام کاملی که اشتیاق داشته اید استفاده کنید. اگر از پمپ چاه ناخوشایند یا تحویل آب شهری رنج می برید ، یک بوستر پمپ می تواند بخش اعظمی از مشکلات شما را حل کند. با آماده سازی و برش دقیق نصب پمپ آب مخصوص خود آسان است. امروز یک بوستر پمپ بخرید و از فشار آب خانه خود بهترین استفاده را کرده و لذت ببرید.

منبع : بامین تهویه