شرکت بامین تهویه سازنده و ارائه کننده انواع بوستر پمپ های آبرسانی و بوستر پمپ های آتش نشانی

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

بوستر پمپ آبرسانی دور متغیر

انتخاب و نصب شیرآلات بوستر پمپ‌ آبرسانی دور متغیر با توجه به سایز استاندارد ورودی و خروجی الکتروپمپ‌ها و نیاز مشتری می‌باشد. در مسیر مکش  پمپ ها شیر قطع و وصل جریان و سه راهی صافی با در نظر گرفتن محل مناسب جهت سرویس ادواری و لرزه‌گیر جهت عدم رسیدن لرزش الکتروپمپ‌ها به سیستم لوله‌کشی نصب میگردد. در مسیر رانش هر پمپ شیر قطع و وصل جریان و شیر یک طرفه و لرزه‌گیر نصب می گردد. شیر یکطرفه از برگشت جریان از کلکتور مشترک به پمپ مجاور در صورتی که تمامی الکترو پمپ ها با هم روشن نباشند  جلوگیری می‌نماید. جنس لوله‌ها و کلکتورها در بوستر پمپ‌ آبرسانی دور متغیر معمولاً از گالوانیزه می باشد.

تفاوت بوستر پمپ آبرسانی و آتش نشانی

در بوستر پمپ آبرسانی از دو مدل پمپ دور ثابت و دور متغیر استفاده می شود که بنا به در خواست مشتریان محترم انتخاب می شود استفاده از پمپ های دور متغیر هزینه بیشتر در خرید اما مصرف برق کمتر را به دنبال دارد.

هم چنین پمپ دور متغیر طول عمر بیشتری نسبت به پمپ دور ثابت دارد

قابل ذکر است که در یک ساختمان قدرت پمپ بوستر پمپ آبرسانی همواره کمتر از بوستر پمپ آتش نشانی می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص عملکرد بوسترپمپ آبرسانی و آتش نشانی و قیمت بوستر پمپ می توانید به لینک زیر در وب سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید

http://www.bamintahvie.com/category/pump-boster-pump/بوستر-پمپ-آبرسانی-و-آتش-نشانی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بامین تهویه

مزایای استفاده از بوستر پمپ آبرسانی

از مزایای استفاده از بوستر پمپ آبرسانی در صنعت میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
 

جهت کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در هزینه های برق مصرفی از بوستر پمپ آبرسانی استفاده می شود.

در بوستر پمپ آبرسانی One/Off از چند بوستر پمپ استفاده شده که هر کدام بخشی از ظرفیت بوستر پمپ آبرسانی را تامین می کنند پس جهت پوشش ظرفیت های مختلف به تعداد مورد نیاز، پمپ روشن می شود.

در صورت کم بودن دبی پمپ اول و برای رفع این کاستی پمپ دیگری شروع به کار می کند.با استفاده از پمپ رزرو بوستر پمپ حتی در حالت خرابی عملکرد بدون وقفه ای خواهد داشت.

اجزای مختلف بوستر پمپ آبرسانی قابلیت جدا سازی و مونتاژ را دارند به همین دلیل حمل و نقل آن ها آسان می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مزایای استفاده از بوسترپمپ آبرسانی و قیمت بوستر پمپ می توانید به لینک زیر در وب سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید

http://www.bamintahvie.com/category/pump-boster-pump/بوستر-پمپ-آبرسانی-و-آتش-نشانی
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بامین تهویه